چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 3.5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 3.5

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک PKD با 3.5La کراتینین یک بیماری پیچیده کلیوی با تعداد زیادی از کیست های متعدد quistes.Con است، عملکرد کلیوی بیشتر کاهش می یابد و more.The کراتینین یک شاخص از توابع باقی مانده است، آن را نیز برای ایستاده اطلاعات جدی برای PKD.

کراتینین 3.5 در PKD یعنی چه؟

بیماری کلیه پلی کیستیک در حال توسعه در همه زمان ها با crecientde quistes.La کیست در حال رشد دارای دو معنی:

جریان خون در اطراف کیست time.The مورد در منطقه کلیه این مایع با مایع پر شده است، بنابراین در اطراف ستم و آسیب رساندن به ساختار کلیه.

آن را نیز افزایش تعداد quistes.Quistes تابع از ساخت بیشتر و بیشتر کیست رشد.

کراتینین 3.5 اشاره به آسیب کلیوی moderada.La کراتی نین یک زائد سوخت و ساز را بر اساس آنها به بیرون از بدن کلیوی شکل به توسعه PKD urine.El عمل فیلترینگ، کلیه که منجر به کراتینین بالاتر تحت تاثیر قرار می 3.5.

چگونه به مقابله با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.5؟

آلودگی درمان خون برای اثر قابل توجه آن در درمان بیماری های کلیوی شناخته شده، آن خون برای اولین بار به جای درمان sangre.Las گیاهان چینی در این درمان است قرض دادن یک دست را به بدن برای از بین بردن مواد زائد و سموم بدن، در نتیجه احیای بار بر روی بیشتر، بسیاری از علایم شدید riñón.Lo خواهد شد در همان time.The مورد داروهای چینی ارائه تغذیه برای بدن رها، در نتیجه تعمیر لخته ساز و آسیب و سیستم آموزش sangre.Cuando این سیستم ها عملکرد طبیعی کلیه محیط بهتری برای خود - بازسازی و آلودگی خون recuperación.La درمان توسط بسیاری از کارشناسان به رسمیت شناخته شده به شهرت خوبی برای درمان PKD.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آلودگی درمان خون و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید ایمیل ارسال پست الکترونیکی به enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: